Ekziston një perspektivë e mirë për industrinë ushqimore ndërkombëtare, si në Evropë dhe në mbarë botën. Tregjet evropiane dhe ndërkombëtare mbeten në te njejten rruge të zhvillimit. Ekspertët aktualisht vënë të ardhura globale mbi 95 miliardë dollarë, Evropa zë më shumë se 33 miliardë euro.
Tregu po rritet me shumë energji në shumë vende evropiane: Gjermania ka tejkaluar 10 miliardë euro, tregu francez është dyfishuar në pesë vjet dhe Danimarka po e zgjeron kryesimin e saj me një pjesë tregu prej 13.3 për qind për ushqimet organike, duke e bërë atë udhëheqës organik në Evropë.
Evropa është tregu i dytë më i madh për produktet organike, pas Amerikës së Veriut. Në vitin 2016, të ardhurat për organikë arritën në 11.4 për qind, duke arritur në 33.5 miliardë euro, sipas shifrave të paraqitura bashkërisht në BIOFACH 2018 nga IFOAM – Organics International, Instituti i Kërkimeve të Bujqësisë Organike të Zvicrës ( FiBL ) dhe Agrarmarkt Informations-Gesellschaft(AMI), me seli në Berlin.
Gjermania: Të ardhurat organike tejkalojnë 10 miliardë euro
Sektori organik gjerman gëzonte të ardhura më të larta se 10.04 euro miliardë në vitin 2017. Vendi më i populluar i Evropës njëherësh regjistroi shifrën më të madhe të vetme për shitje në vlerë absolute, e ndjekur nga Franca. Fitimi i të ardhurave nga viti paraprak ishte 5.9 %. Pakicë ushqimore konvencionale u rrit mesatarisht mbi 8.8 %. Shitja me pakicë e ushqimeve natyrore, e cila mban një pjesë të tregut prej 29 përqind, u rrit 2.2 %. Sipërfaqja totale e dedikuar për bujqësinë organike në Gjermani në vitin 2017 ishte rreth 1.4 milion hektarë – 10 % më shumë se një vit më parë. Kjo do të thotë se aktualisht 8.2 % e të gjithë tokës bujqësore të përdorshme është duke u kultivuar në mënyrë organike. (BÖLW)
Franca: Tregu dyfishohet në pesë vjet
Tregu francez për ushqimin organik ka qenë në një trajektore të pandërprerë rritjeje për vite me rradhë. Sipas agjencisë Bio të qeverisë , fitimi i vitit 2017 ishte 17 %, duke arritur në 8.3 miliardë euro (duke përfshirë shërbimin institucional të ushqimit). Kjo ka inkurajuar gjithnjë e më shumë fermerë që të konvertohen në metoda organike. Kurba ka shënuar rritje të theksuar që nga viti 2014, kështu që së fundmi, duke përfshirë fushat e konvertuara, 1.78 milionë hektarë janë nën kultivim ekologjikisht miqësor.
Për më tepër, bujqësia organike po provon të jetë një motor i vërtetë pune. Midis 2012 dhe 2017, bujqësia organike dhe përpunimi i mëtejshëm krijuan rreth 50,000 vende të reja pune. Kjo është e barabartë me një fitim vjetor prej 9.5 %. Numri i përgjithshëm i vendeve të punës në organikë në Francë, si bujqësia dhe përpunimi (me përjashtim të shitjes me pakicë), arriti në 134,500 në fund të vitit. Pra, një nga çdo tetë vende pune në segmentin bujqësor tani është organike.
Danimarka: Rritja mban rekordin boteror
Në 2017, Danimarka zgjeroi më tej drejtimin e saj mbi çdo vend tjetër në botë, duke shtuar 23 përqind të të ardhurave për të arritur një përqindje të shkëlqyeshme tregu prej 13.3 përqind – larg Gjermanisë (5.4 përqind) dhe Francës (4.2 përqind) dhe rreth nëntë herë shifra për Mbretërinë e Bashkuar. Kjo paraqet një sukses të madh jo vetëm për politika konsistente mbështetëse qeveritare që janë mbajtur të qëndrueshme për rreth tre dekada, por edhe për të gjithë të përfshirë në treg. Danezët janë më të dashuri me tërshërë organike. Vetëm ata kanë një pjesë tregu prej 52 përqind, e ndjekur nga karota (42 përqind), vezë (33 përqind) dhe qumësht (32 përqind). Të ardhurat në vitin 2017 u rritën me 31 përqind në masën e barabartë me 1.6 miliardë euro – për herë të parë duke përfshirë edhe shitjet në internet. Kjo është përveç 322 milionë euro shtesë në eksportet organike daneze të qumështit dhe produkteve të qumështit, vezëve, produkteve të mishit, frutave, perimeve dhe produkteve të tjera.
Mbretëria e Bashkuar: Rritja nga një bazë e ulët
Kriza ekonomike dhe financiare e vitit 2008 përkohësisht ngadalësoi rritjen në tregun organik të Britanisë së Madhe. Tani tregu është kthyer në ritme inkurajuese të rritjes. Rritja e segmentit në vitin 2017 ishte 6 përqind dhe të ardhurat organike ishin 2.5 miliardë euro.
Belgjika: Rritja e shëndetshme e tregut inkurajon bujqësinë organike
Konsumi i ushqimeve organike shënoi 6 për qind në vitin 2017. Bujqësia organike përfitoi nga kërkesa e gjallë dhe u rrit 8.8 për qind gjatë të njëjtës periudhë, duke përfaqësuar një rritje prej rreth 83 mijë hektarësh. Pjesa e organikës në tregun e përgjithshëm ushqimor në Belgjikë është dyfishuar që nga viti 2008 dhe tani është 3.4 për qind.
Hollanda: Rritja e qëndrueshme jep sukses
“Të ardhurat organike në Holandë kaloi barrierën prej 1.5 miliardë euro për herë të parë në 2017,” tha Bavo Van den Idsert , botues i përbashkët i ” Bionext Trendreport 2017 “, i cili publikon shifrat aktuale për industrinë organike. Fitimi nga viti i kaluar ishte 5 për qind, i drejtuar kryesisht nga segmenti i ushqimeve të freskëta. Zona e përkushtuar për bujqësinë organike u zgjerua 7 për qind në Holandë; numri i fermerëve organik është rritur 10 për qind, sipas raportit.
Pjesa më e madhe e të ardhurave në sektorin organik, në masën 51.5 për qind, u gjenerua në shitjen me pakicë konvencionale, e ndjekur nga specialiteti me pakicë në 21.5 për qind. Shërbimi i ushqimit institucional përbënte 20 për qind, ndërsa 7 për qind erdhën nga kanale të tjera të marketingut. Sipas organizatës monitoruese organike SKAL, zona nën kultivimin organik shkoi në gati 70,000 hektarë.
Italia: Rritja në një front të gjerë
Në këmbët e normave të rritjes prej rreth 18 përqind për tre vitet e fundit, fitimi i të ardhurave në Itali për vitin 2017 ishte ende 10.5 përqind. Të ardhurat nga shitjet me pakicë, sipas hulumtimit të tregut dhe firmës italiane Nomisma , arritën në 3.5 miliardë euro, duke përfshirë segmentin 415 milionë euro të shërbimit ushqimor . Eksportet organike janë gjithashtu shumë të rëndësishme në Itali, duke arritur në EUR 2 miliardë në vitin 2017. Zona e terrenit gjithashtu bëri fitime, duke u rritur me 6.3 përqind; 1.9 milion hektarë janë nën kultivim organik. Kështu, Italia renditet e dyta në Evropë, pas Spanjës, në zonën me kultivim organik, në më shumë se 2 milion hektarë.
Austria dhe Zvicra: Bujqesia Organike ende në trendin e rritjes
Fqinjët e Italisë Austri dhe Zvicra po shohin gjithashtu një moment të qëndrueshëm të kërkesës për organikë. Sipas agjencisë austriake të marketingut AMA, shitjet e produkteve ushqimore organike në Austri arritën në vitin 2017 rreth 1.8 miliardë euro. Kjo është një rritje prej 12 për qind nga 2016. Tre të katërtat e të gjitha produkteve organike shiten nga shitësit konvencional të ushqimit, 18 për qind nga shitësit me pakicë ose direkt në fermat organike, dhe 6 për qind nga shërbimet ushqimore. Produktet organike përbëjnë 8.6 për qind të shitjeve me pakicë të ushqimit. Austria ka më shumë se 23,000 fermerë organikë.
Shitjet e produkteve organike u rritën 8 për qind në Zvicër, në 2.3 miliardë euro. Pjesa e tregut u rrit nga 8.4 në 9 për qind. Sipas zyrës së mediave të Bio-Suisse, udhëheqësit e tregut ishin vezë, në 27 për qind dhe perime, me 23 për qind. Shitësit me të ardhura më të larta ishin produktet e qumështit dhe djathi. Numri i operacioneve organike u rrit në rreth 6,900 (Zvicra dhe Lihtenshtajni kombinuar). Sipërfaqja e tokës së kultivuar në mënyrë organike u rrit në 14.4 për qind.
Polonia: Specialiteti i shitjes me pakicë duke u zgjeruar në kate të shitjeve më të mëdha
“Tregu polak për ushqimet organike po rritet, dhe konsumatorët po kërkojnë një gamë më të gjerë të produkteve,” shpjegon eksperti polak i organikës Karol Przybylak , botues i revistës tregtare Bio- Kurier . Vëzhguesit e industrisë vlerësojnë tregun atje në rreth 250 milionë euro. Megjithatë, sektori gjithashtu përballet me sfida. BioFamily është një lojtar i ri me pakicë në treg, duke hapur tre dyqane me më shumë se 100 m² hapësirë për shitje. Polonia ka gjithsej rreth 800 dyqane të specializuara ushqimore për t’i shërbyer konsumatorëve të interesuar në të gjithë vendin. Shitësi më i madh organik në mesin e specialistëve është Organic Farma Zdrowia , me 32 dyqane në dymbëdhjetë qytete polake. Shitorja konvencionale ofron gjithnjë e më shumë produkte organike, dhe këtu shitësit si Biedronka dhe Lidl po vijnë për të luajtur një rol më të madh. Në vitin 2017, sipas ekspertëve, Polonia kishte 795 prodhues të ushqimeve organike dhe 15,740 ferma organike.