Reklame:

Marketingu i ushqimit mund te ndryshoje zakonet e blerjes

Një studim nga Shkolla e Friedman për Shkencën dhe Politikën e të ushqyerit në Universitetin Tufts tha se etiketimi ka një ndikim në sjelljen e konsumit të ushqimit. Studimi u bazua në një analizë të 60 studimeve ndërhyrëse prej 1990 deri 2014, me dy milion observime te raportuara sistematikisht per blerjet dhe faturat e shitjeve.

Sipas studiuesve, etiketat e ushqimit pakësojnë konsumimin e kalorive me 6.6%, yndyrën me 10.6% dhe opsionet e tjera jo të shëndetshme ushqimore me 13%. Etiketat gjithashtu rrisin konsumin e perimeve me 13.5%.

Një numër gjithnjë në rritje i vulave dhe simboleve  po rriten në ushqimet dhe pijet e SHBA-ve, të cilat tregojnë nëse një artikull është organik, gluten-free, vegan, jo-OMGJ, joalergjik, prodhuar nën kushte njerezore ose të drejta pune dhe nëse paketimi është kompostabil ose të riciklueshme.

Përveç këtij studimi të ri nga Tufts, një raport nga Label Insight dhe Instituti i Marketingut të Ushqimit  zbuluan se 75%  e blerësve do të kalojnë në një markë që ofron informacione më të detajuara të produktit.

Megjithatë, kompanitë CPG nuk duhet të merren me etiketimin. Konsumatorët mund të bëhen të mpirë për etiketat dhe ka të ngjarë të jenë të interesuar vetëm për pretendime që rezonojnë me besimet dhe shqetësimet e tyre.