Reklame:

Panairi per Perkujdesjen Personale me Produkte Organike, mbi 51 mije vizitore

Produktet organike nuk tashme po perdoren ne cdo aspekt te shendetit te njeriut.
Shume kompani boterore te kozmetikes po perdorin pikerisht produktet organike per ti dhene cilesi natyrale perkujdesjes personale.

Keto lloj produktesh jane gjithnje e me te kerkuara ne tregjet boterore.

Panairi Ndërkombëtar Tregtar për Përkujdesjen Personale Natyrore dhe Organike, ka sjellë ngjarjen e këtij viti në qendrën e ekspozitës në Nuremberg. Më shumë se 51.500 vizitorë, dhe mbi 50% e tyre ishin nga jashtë Gjermanisë. Te gjithe u surprizuan nga pasuria e produkteve në shfaqje  3.273 ekspozues nga 98 vende , dhe patën mundësi të zbulojnë risitë, trendet dhe inovacionet nga e gjithë bota.

 

Përveç Gjermanisë, pesë vendet e para të përfaqësuara nga vizitorët e këtij viti përfshinin Italinë, Austrinë, Francën dhe Spanjën. Dhe me rreth 9,500 delegatë dhe pjesëmarrës në diskutimet e tij, Kongresi shoqërues konfirmoi pozitën e tij si platforma më e madhe ndërkombëtare për transferimin e njohurive dhe rrjetëzimin.

 

 

 

Petra Wolf , anëtare e Bordit Drejtues, NürnbergMesse , komentoi:   “Atmosfera në të gjitha dhomat e ekspozitave ishte e mahnitshme. Entuziazmi për sektorin ishte i dukshëm që nga fillimi – niveli i energjisë atje ishte fantastik. Tregu aktualisht po zhvillohet shumë dinamik. Pra, ne jemi më të kënaqur që ekspozuesit dhe vizitorët tanë kanë BIOFACH dhe VIVANESS poshtë në kalendarët e tyre si forumi më i rëndësishëm për tregtimin dhe shkëmbimin e ideve, sidomos në kohë të tilla! Ne tashmë po presim ti shohim të gjithë përsëri në vitin 2020. “

 

Delegatët në Kongresin BIOFACH dhe VIVANESS këtë vit treguan një interes të veçantë në seancat mbi statistikat e tregut.

VIVANESS tërhoqi   143 pjesëmarrës në ngjarje   “Tregu kozmetik Natyror dhe Organik 2018: Fakte, shifra dhe parashikime të tregut”,   ndërsa ngjarja përkatëse në Kongresin BIOFACH,   “Tregu organik gjerman: Fakte, shifra nga 2018 dhe analiza” , mblodhi së bashku 251 përfaqësues të industrisë. Numri mesatar i vizitorëve në gjithsej 139 seanca individuale në Kongres tregoi një rritje të fuqishme, nga 60 në rastin e mëparshëm në 68 në vitin 2019.

Çmimi i denjë: Çmimet më të mira të produktit të ri

Edhe një herë në 2019, vizitorët tregtarë votuan për të preferuarat e tyre në të dyja panaire për të fituar çmimin më të mirë të ri të produktit në shtatë kategori. Fituesit verbuar në   VIVANESS  ishin: SPEICK Naturkosmetik , i cili duhet të jetë shumë i kënaqur me çmimet e saj për “Sapun i zi” me qymyr të aktivizuar në kategorinë e kujdesit të fytyrës dhe “SPEICK SUN” në kategorinë e Kozmetikës Speciale; Weleda, me serinë e saj të Ushqimit të Lëkurës: “Butter Trupi”, “Gjalpë Lip” dhe “Drita” (Kujdesi i Trupit); URTEKRAM, me “Green Matcha trajtimin e flokëve kundër ndotjes” (Kujdesi për lëkurën); benecos , me ” benecos Natural Stick Stick” (Kozmetikë Dekorative); DENTTABS, me “tableta të kujdesit dentar me dhe pa fluoride” dhe “Furça Bamboo” (artikujt e Kimistit të Përgjithshëm); si dhe Coscoon Kozmetikë, me “Solide Creme – bodybutter ngurta” (Wellness Produkte).