Peisazhi i ushqimit ka evoluar. Në kryqëzimin e revolucionit social, mjedisor, dhe dixhital, konsumatorët jane ata qe shprehin përmes pushtetit të tyre, përgjegjësisë dhe zgjedhje individuale.
Si pjesë e modeleve te biznesit, evolucioni në sektorin e ushqimit të BSB-Vitagora Sonia Lequin ka paraqitur katër skenarë të mundshëm për vitin 2030 për të ndihmuar profesionistët e ushqimit të parashikojnë dhe të qëndrojnë konkurruese.
4 skenare për t’u përgatitur më mirë për evoluimin e agrobiznesit
Skenari 1: Shpenzimet e energjisë lidhur me dixhitalizimin dhe transportin e ushqimit të pengojë zhvillimin dhe promovimin e burimeve lokale, dhe shqetësimet mjedisore dhe sociale të kenë përparësi mbi çdo gjë tjetër. Kjo është një botë në të cilën furnizimi i ushqimit do te kryhet me ushqim organik lokal, me një zhvillim periferik bujqësor dhe shitjet e drejtpërdrejta nga ana e prodhuesve të disa produkteve të përpunuara.
Skenari 2: Nëse nga ana tjetër, gjithmonë nga pikëpamja e shpenzimeve të energjisë pasqyrohet, shqetësimet dhe perceptuar pabarazitë në blerjen epërsinë e energjisë për të mbajtur një furnizim të ushqimit me kosto të ulët por qe dobëson dhe cilësinë e mjedisit dhe shëndetit përmes shpërndarjes në masë, atëherë ne mund të shohim zhvillimin e supermarkete të vogla ndihmuese në nivel lokal duke luajtur fuqinë e tyre negociuese per të ulur çmimet, me përpunimin e ushqimit.
Skenari 3: Nëse zhvillohet procesi dixhital pa frenim i energjisë në të gjitha lidhjet e zinxhirit të vlerës dhe kostot e transportit nuk pengojnë logjistikën e mirë dhe të personalizuar dhe në të njëjtën kohë shqetësimet mjedisore dhe shoqërore, ne mund të dëshmojmë ne zhvillimin e foodtech, fillimin e shërbimit dhe këshillave dietike, peshën e aktorëve të mëdhenj të të dhënave të mëdha, zhvillimin e pajisjeve të kuzhinës së lidhur, meta-sistemet dhe platforma po zhvillohet me nevojën për një mbrojtje më të madhe të të dhënave personale.
Skenari 4: Në qoftë se në anën tjetër, shqetësimet dhe pabarazitë e perceptuara në blerjen dhe epërsinë e energjisë për të mbajtur një furnizim të ushqimit me kosto të ulët por qe dobeson cilësine mjedisit dhe shëndetit në pakicë, atëherë ne do të shohim zhvillimin e lojtarëve të mëdhenj dixhital si Amazon që mund të marrë përsipër shpërndarjen e produkteve të importuara dhe të përpunuara me çmime të ulëta dhe me shpërndarjen më të afërt ne mund të shohin nisjen e shumëfishimit te kerkese ofertes.
Është e qartë se këto skenarë janë mjaft të përzierae dhe nuk promovojnë zhvillimin e të njëjtit lloj kompanish.
Kush mund te jene pasojat per secilin nga skenaret e mesiperm:
Skenari i parë do të favorizonte më tepër marka vendore, të ankoruara në nivel lokal, duke paraqitur cilësinë dhe gjurmueshmërinë, të aftë për të punuar me një logjistikë lokale. Në një skenar të tillë, padyshim është e dobishme të bëhesh risi duke qenë pjesë e traditës së produktit dhe njohurive të territoreve.
Skenari i dytë do të çojë në zhvillimin e ndërmarrjeve gjithmonë duke punuar me shitësit. Ky skenar është më pak i favorshëm për inovacionin e produktit, por shumë i favorshëm për të përpunuar inovacionin.
Skenari i tretë është më e favorshme për të filluar aplikacionet në Teknologjine e Ushqimit, si zhvillimin e fuqishëm, nganjëherë pak i çrregullt, shumë sipërmarrës në shërbime dhe logjistikës, të aftë për të përpunuar të dhëna të mëdha.
Së fundi, skenari i katërt në përgjithësi është mjaft i pafavorshëm për SME-të në transformim, por i favorshëm për fillimin e aplikacioneve dhe përpunimin e madh të të dhënave .
Këto katër skenarë i lejojnë, aktorët e agrobiznesit, të jenë më të pajisur për t’u marrë me trazirat e sektorit në mënyrë që të marrin vendime të informuara.