Në vitin 1892, John Froelich shpiku dhe ndërtoi traktorin e parë të benzinës në Clayton County, Iowa, SHBA. Një motor Van Duzen me benzinë me një cilindër ishte ngritur në një shasi motorike të Robinson, e cila mund të kontrollohej dhe lëvizte nga kutia e shpejtësisë së Froelich.
Pas marrjes së një leje, Froelich filloi punën ne kompanine Waterloo Gasoline Engine duke investurar të gjithe pasurinë e tij. Megjithatë, sipërmarrja ishte shumë e pasuksesshme, dhe nga viti 1895 të gjitha u humbën dhe ai doli jashtë biznesit.
Richard Hornsby & Sons janë kontraktuar per prodhimin dhe shitjen e traktorit të parë me naftë në Britaninë e shpikur nga Herbert Akroyd Stuart. Hornsby- Akroyd Safety Patent Oil Traction Engine është bërë në vitin 1896 me një motor 20 kuaj fuqi .Në 1897, ajo u ble nga z. Locke-King, dhe kjo është shitja e parë e regjistruar e një traktori në Britani.
Gjithashtu në atë vit, traktori fitoi një medalje të argjendtë të Shoqërise Mbretërore Bujqësore te Anglisë. Ky traktor më vonë do të kthehej në fabrikë.
Traktori i parë komercial i suksesshëm me fuqi të vogël me benzinë është ndërtuar nga Dan Albone, një shpikës britanik në 1901. Ai paraqiti një patentë më 15 shkurt 1902 për dizajnin e tij të traktorëve dhe më pas formoi Ivel Agricultural Motors Limited.
Drejtorët e tjerë ishin Selwyn Edge, Charles Jarrott, John Hewitt dhe Zoti Willoughby. Ai e quajti makinën e tij Ivel Agricultural Motor; fjala “traktor” nuk hyri në përdorim të përbashkët deri më vonë. Ivel Agricultural Motor u bë I njohur, i fuqishëm dhe kompakt.
Ajo kishte një rrotë te përparme, me gomë të ngurte, dhe dy rrota të mëdha e pasme si një traktor modern. Motori përdori ftohjen e ujit, me avullim. Kishte një marsh te par dhe nje marsh per te ecur mbrapsht. Çmimi i shitjes ne 1903 ishte 300 £.
Traktor i tij fitoi një medalje në Shfaqen Mbretërore Bujqësore, në vitin 1903 dhe 1904. Rreth 500 u ndërtuan, dhe shumë u eksportuan në të gjithë botën. Motori origjinal është bërë nga Payne & Co. of Coventry.