Të vjelat e para në kodrat e njohura nga UNESCO po festojnë rritjen e 50% të shitjeve në Francë që shtyn eksportet e kodrave te Proseccos në rekordin historik ndonjëherë në tregjet botërore, për një vlerë totale prej 458 milion euro në gjysmën e parë të 2019. Kjo është rezultati që del nga një analizë e Coldiretti bazuar në të dhënat e Istat të paraqitura se fundmi.
Me një rritje prej 17% të eksporteve, në 2019 Prosecco fitoi rekordin për verën më të konsumuar italiane jashtë vendit falë cilësisë së lartë dhe aftësisë prodhuese me flluskat e bukura që – nënvizon Coldiretti – janë protagonistët e një bumi të vërtetë.
Shtetet e Bashkuara, me një rritje të vlerës prej 41%, bëhen klienti kryesor përpara Britanisë së Madhe dhe Francës, ndërsa Gjermania renditet e katërta ku rritja është më e ulët (+ 7%). Por një rritje inkurajuese prej 66% në vlerën e shitjeve është regjistruar edhe në Kinë ku kërkesa është akoma shumë e kufizuar për shkak të preferencës tradicionale të dhënë në gjigantin aziatik për verërat e kuqe.
Vlerësimi i kushërinjve francezë është domethënës i suksesit të arritur edhe në lidhje me konkurrencën e shampanjës. Përhapja në kontinentet e ndryshme ka rritur edhe mashtrimet e të gjitha llojeve me imitime të përhapura në të gjitha vendet, nga Meer-secco në Kressecco, nga Semisecco dhe Consecco, por ka qenë e maskuar gjithashtu shitja e Whitesecco dhe Crisecco.
Eshtë e nevojshme për të mbrojtur eksportet e verës Made in Italy përballë përpjekjeve të shumta për të rivitalizuar prodhimet kombëtare “, tha Presidenti i Coldiretti Ettore Prandini duke theksuar se” përveç humbjes ekonomike, dëmi në imazh që rrezikon më tej është veçanërisht i rëndë”.