Reklame:

“Plehu i derrit si burim i gazit natyror”, basti i industrise se automjeteve spanjolle!

Ndërsa gara për automjete elektrike fillon në pjesën tjetër të Evropës, Seat investon në mbeturina bujqësore për të prodhuar karburante të makinave. Sjellja e fermave të derrave në sektorin e energjisë së rinovueshme.

Sipas Andrew Shepherd , një studiues britanik dhe koordinator i një projekti mbi burime të rinovueshme në Spanjë, plehu i derrave nuk  është larg nga të qenit mbeturina. Nga kjo është e mundur të merret gaz natyror i kompresuar , një alternative për benzinën e marrë nga nafta. Një ide origjinale, e marrë seriozisht në konsideratë nga prodhuesi spanjoll i makinave Seat , i cili ka zgjedhur të investojë në makinat e gazit . Por në vend që të prodhonte metan nga depozitat natyrore, një aktivitet i konsideruar shumë ndotës dhe me një ndikim të fortë në mjedis, kompania e grupit Volkswagen vendosi të përqëndrohet në energjinë e marrë nga mbeturinat bujqësore, të cilat gjithashtu përfshijnë fece derri.

Objektivat e hulumtimit

Projekti me një buxhet prej 4.6 milion € , i financuar pjesërisht nga Bashkimi Evropian – aktualisht po shndërron 1.600 ton pleh derrash në karburant të automjeteve. Qëllimi është të testojmë zinxhirin e ri të furnizimit me energji për të kuptuar nëse mbeturinat bujqësore mund të bëhen një burim alternative i besueshëm për karburantet fosile . Një qëllim tjetër i hulumtimit është të sigurojë një mundësi të dytë në krahasim me automjetet elektrike, shfaqjet e të cilave janë ende larg nga ato të makinave të benzinës.

Dyshime për makinën elektrike

“Ekziston një keqkuptim në lidhje me potencialin teknologjik të baterisë ,” tha presidenti i Seat, Luca De Meo në një konferencë në margjinën e samitit të klimës COP25, e cila u mbajt javën e kaluar në Madrid. “Para se të merrni një makinë elektrike për t’i ofruar klientit të aftë të veprojë saktësisht si një makinë djegëse – nënvizon De Meo – do të duhet ca kohë”.

Kritikat e ambientalistëve

Sidoqoftë, për shoqatat mjedisore, gazi natyror nuk përfaqëson të ardhmen si një burim ‘të pastër’. Dhe nëse biometani zbut shqetësimet e ambientalisteve për prodhimin e burimit të energjisë, e njëjta gjë nuk mund të thuhet për sa i përket kapacitetit të gazit të marrë nga mbeturinat bujqësore për të zëvendësuar karburantet fosile .

Carlos Calvo Ambel , nga organizata Transport & Mjedisi , ka deklaruar se edhe nëse të gjitha mbeturinat e derrit në Spanjë do të ishin të destinuara për prodhimin e energjisë, kjo e fundit do të mbulonte vetëm 4% të nevojave të gazit të Spanjës. Sipas kapacitetit maksimal të prodhimit të biometanit nga të gjitha mbeturinat do të plotësonte vetëm 8% të kërkesës.

Infrastruktura e karburantit paraqet një pengesë të dytë për shpërndarjen e gazit për automjetet. Deri në fund të këtij viti, do të ketë 80 stacione mbushjeje të gazit natyror në të gjithë Spanjën . Me 1.310 shpërndarës, Italia është vendi i parë i BE-së për stacionet e mbushjes së gazit, i ndjekur nga Gjermania (843 shpërndarës). Një rrjet i pamjaftueshëm për të bindur shoferët evropianë të braktisin automjetet e benzinës.

http://www.agrifoodtoday.it/filiera/letame-suino-gas-naturale.html