Reklame:

Italianet te vemendshem per origjinen e ushqimit? Studimi: Vetem 1 ne 3 kontrollon etiketen

Kjo është ajo që del nga një studim i Demopolis-Citynews. Më shumë vëmendje i kushtohet kostos së produkteve, madje edhe më mirë nëse janë te promovuar ose në ofertë. Dhe 78% thonë se preferojnë të prodhuara në Itali.

Javët e fundit, një betejë e madhe po zhvillohet në Bruksel në etiketat e produkteve agroushqimore. Nga njëra anë, ka nga ata që shtyjnë të imponojnë në nivelin e BE një etiketë semafori në ushqim, me afishe të kuqe, të verdhë ose jeshile në varësi të faktit nëse ushqimi konsiderohet pak a shumë i shëndetshëm. Dhe nga ana tjetër është fushata e disa vendeve, përfshirë Italinë, për të rritur transparencën mbi origjinën e produkteve . Për agrumet italiane, masa e fundit do të favorizonte ushqimet e bëra në Itali, pasi konsumatorët tanë konsiderohen më të vëmendshëm për afërsinë e produktit që ata blejnë. E vërtetë, por jo shumë e vërtetë, sipas një hetimi të kryer nga Instituti Demopolis për AgriFoodToday-Citynews: sipas të dhënave të sondazhit, në fakt, vetëm 1 në 3 italianë deklaron të kontrollojë origjinën e të gjitha produkteve që ata blejnë.

Qytetarët italiane thonë se besojnë në produktet e prodhuara në Itali (78%), por edhe të produkteve rajonale dhe vendore (60% ). Besueshmëria e ushqimit të prodhuar në vendet e tjera të BE-së deklarohet nga një e katërta e të intervistuarve, me një shifër që rritet midis më të rinjve. Ndërsa ka pak besim në produktet jo të BE-së. Por një llogari është preferenca themelore, një tjetër është të sigurohemi që blerjet janë në përputhje me të. Nëse pothuajse dy të tretat nuk janë shumë të kujdesshëm në lidhje me origjinën, 45% e mëtejshëm kontrollon vetëm në ushqime specifike. Në përgjithësi, vëmendja ndaj origjinës së ushqimit rritet proporcionalisht me moshën në rritje,

Sipas sondazhit, mbi 7 nga 10 italianë pretendojnë se janë të ndikuar – në zgjedhjen e ushqimit familjar – nga kostoja e produkteve dhe promovimeve. Niveli i markës (51%) dhe zakoni (43%), të dy dimensionet e sigurimit të cilësisë së produktit, gjithashtu ndikojnë në renditjen e variablave të zgjedhjes së ushqimit. Duke pasur parasysh këtë, çertifikatat e cilësisë gjithashtu fillojnë të pohojnë vetë, të cilat ndikojnë në madhësinë e zgjedhjes për 40% të të anketuarve. Më pak të përhapura janë “variablat shëndetësore” në përbërjen e shportës së familjes.

Niveli i informacionit të qytetarëve për ushqimin është me shumicë, por ende për t’u rritur: nën 4 nga 10 pranojnë se dinë pak. Por interesi për çështjen e ushqimit dhe cilësinë e ushqimit është i përhapur: ai deklarohet nga 8 italianë nga 10. Edhe prodhimet e markave të certifikuara po rriten për sa i përket notorizimit dhe pozicionimit. 58% thonë se i njohin ato në terma të gjerë. 32% të mëtutjeshme kanë dëgjuar të paktën për të. Për më tepër, 88% e qytetarëve të intervistuar nga Demopolis argumentojnë se sot ne duhet të përqëndrohemi më shumë në mbrojtjen dhe promovimin e prodhimit cilësor bujqësor vendor.