Reklame:

Studimi: Ngjyra dhe çmimi percaktojne cilesite e perimeve qe kerkojne konsumatoret!

Perimet janë një përbërës i rëndësishëm i një diete të shëndetshme. Duke pasur parasysh se domatet janë perimet më të blera në Gjermani, qëllimi i këtij punimi është të përqendrohet në mënyrën se si konsumatorët vlerësojnë domatet gjatë zgjedhjes së tyre të ushqimit.

Studiuesit në universitetin e Göttingen, Gjermani, pyetën 1.000 konsumatorë në lidhje me preferencat e tyre të konsumit gjatë blerjes së domateve. Prodhimi Organik nuk ishte në fokus të studimit, por rezultatet mund të transferohen në domate organike.

Çmimi dhe Ngjyra më e rëndësishme

Studiuesit zbuluan se çmimi dhe ngjyra janë atributet më të rëndësishme për vendimet e blerjes së domateve. Edhe pse domatet janë bërë të disponueshme në shumë ngjyra në supermarkete në vitet e fundit, e kuqja është ende numri i padiskutueshëm 1. Në të kundërt, domatet e gjelbërta përgjithësisht shmangen – me siguri sepse konsumatorët e shohin ngjyrën jeshile si një tregues për mungesën e pjekurisë. Përkundër pritjeve të studiuesve, madhësia e domateve luajti një rol të varur për konsumatorët.

Atributet e mëposhtme u përfshinë në hulumtim:

  • Ngjyrë
  • madhësi
  • Qëndrueshmëri e brendshme
  • shije
  • lëkurë
  • aromë
  • Origjina lokale
  • etiketë
  • çmim

Paketimi plastik shihet negativ

Në kuadër të temës së miqësisë ndaj klimës, pjesëmarrësit e studimit renditën paketimin plastik si ndikimin më të lartë mjedisor, të ndjekur nga transporti ajror, i cili nuk luan një rol të rëndësishëm për domatet. Kristin Jürkenberg, student i doktoratës dhe autori kryesor i studimit tha që rezultatet tregojnë se një qasje specifike e konsumatorit mund të ndihmojë në rritjen e kënaqësisë së konsumatorit gjatë zgjedhjes së domateve.
Dr Achim Spiller, drejtues i marketingut të grupit punues për ushqim dhe produkte bujqësore në universitetin e Göttingen sheh përpjekjet aktuale për të zvogëluar paketimin plastik për produktet ushqimore, si një hap të rëndësishëm për konsumatorët për t’i perceptuar produktet si më të qëndrueshme. Duke parë atë në këtë mënyrë, tregtia e specializuar organike është në rrugën e duhur.