Reklame:

Reduktimi i plastikes dhe biznesi kompleks i paketimit

Cili vend në Evropë mendoni se ka krijimin e mbeturinave më të larte për banore? Përgjigja mund tju befasojë. Danimarka, qytetarët e së cilës prodhojnë 777 kilogramë mbeturina për person çdo vit, krahasuar me mesataren evropiane prej 480 kilogramësh. Një vend tjetër skandinav, Norvegjia, është në vendin e dytë. Meqenëse Skandinavia është kaq e lidhur me të gjitha gjërat organike dhe të qëndrueshme, kjo mund të duket e çuditshme. Por nëse kjo anomali nordike na tregon ndonjë gjë rreth biznesit kompleks të paketimit , do të presim të papriturat.

Një shembull i mirë është rasti i vendimit të nje supermarketi në Mbretërinë e Bashkuar “Morrison” për të hequr mbështjellësin plastik nga kastravecat, nën presionin në rritje nga konsumatorët dhe media.

Lidhja e drejtpërdrejtë midis mbeturinave ushqimore dhe paketimit është ajo që ndërlikon të gjithë vendimmarrjen në këtë fushë . Hulumtimet nga bamirësia WRAP tregojnë se konsumatorët shpesh shprehin shqetësim për paketimin e tepërt, por kanë vetëdije të kufizuar për rolin e paketimit në ruajtjen e ushqimit. Realiteti është që ulja e paketimit dhe pakesimi e mbeturinave të ushqimit tani gjykohet me përparësi dhe si teper e rëndësishme.

Pjesa më e madhe e përqendrimit aktual në inovacionin e paketimit është në zhvillimin e alternativave plastike, veçanërisht në fushën e materialeve të biodegradueshme dhe kompostueshme. Si rezultat, ne kemi parë shumë shitës me pakicë të mëdhenj të kalojnë në çanta te kompostueshme.
Por hulumtimi i publikuar nga Universiteti i Plymouth tregon se, edhe këtu, fotografia është e ndërlikuar.
Studiuesit treguan se çantat e biodegradueshme mbetën plotësisht të paprekura (dhe funksionale!) edhe pse kishin 3 vjet qe u zhytën në ujin e detit ose u groposen në tokë. Shumë çanta ‘kompostueshme’ biodegradohen vetëm në objektet e kompostimit industrial – dhe shumë pak ndonjëherë i arrijnë ato. Në të njëjtën kohë, alternativat plastike dihet se kontaminojnë objektet konvencionale të riciklimit.
Një nga tendencat më të nxehta në shitjen me pakicë të ushqimit është pa paketim.

Pra, pyetjet mbi dobinë e bioplastikës vazhdojnë.
Po në lidhje me ndotjen nga përdorimi shtesë i plehrave dhe pesticideve? Megjithatë, një numër në rritje i markave tani e shpallin me krenari veten e tyre pa plastikë. Pionierja organike e drithërave me bazë në Londër, Alara Wholefoods, për shembull, ka kaluar në një material 100% të kompostueshëm, të bërë nga fibrat bimore, dhe shpërndarësi ndërkombëtar i produkteve organike Eosta gjithashtu ka lëvizur “me vendosmëri në bioplastikë plotësisht kompostueshme”.

Reduktimi i plastikës është një strategji tjetër kryesore. Këtu, prodhuesi organik i kosit Yeo Valley ishte një inovator i hershëm, duke zhvilluar kartona me mure plastike më të hollë, të lehta, të forcuara me një shtresë marramendëse të letres së riciklueshme. Mundësitë tregtare për inovacione në këtë fushë po evoluojnë gjithashtu shpejt. Merrni specialistin suedez të paketimit të ekoeve Ecolean, i cili në fillim të këtij viti fitoi një kontratë madhore për të furnizuar qeset e saj super të lehta për gjigantin e pijeve kineze SQZ.

Ndërkohë, ekziston një mundësi në rritje për të përdorur paketimin për të komunikuar vlerat e markës, dhe një nga tendencat më të nxehta në shitjen me pakicë të ushqimit është pa paketim. Në vitet 1970 dhe 1980 koshat e përbërësve të mëdhenj ishin një tipar kryesor i pothuajse çdo dyqani ushqimor. Tani ata po bëjnë një rikthim – dhe jo vetëm ata më të vegjlit. Zinxhirët kryesorë të supermarketeve janë gjithashtu duke provuar zonat pa paketim. Supermarketi i Mbretërisë së Bashkuar Waitrose kohët e fundit zbuloi stacionin e saj të rimbushjes ‘Unpacked’, ndërsa Marks & Spencer pretendoi një ‘supermarket’ të parë duke ofruar një stimulim të ripërdorshëm për kontejnerët në zonat e tij të ushqimit për të shkuar.

Po hapen gjithashtu dyqane të specializuara për mbeturina zero – Unverpact në Gjermani, Unpackaged në Londër dhe ekskluziviteti italian Negozio Leggero midis tyre. Testi i vërtetë për këtë model të guximshëm dhe të pa kompromis – në këto dyqane asnjë produkt nuk eshte i paketuar – do të jetë nëse konsumatorët e shohin atë një propozim praktik, “është e vështirë të jesh i gjelbër”.

https://www.bioecoactual.com/en/2020/02/05/navigating-the-sustainable-packaging-minefield/