Reklame:

“Blockchain” – Me teknologjine e IBM konsumatori zbulon vete vertetesine e vajit te ullirit

Një nga prodhuesit më të mëdhenj të vajit të ullirit në Mesdheun Jugor, CHO i Tunizisë, është bashkuar me IBM për të verifikuar vërtetësinë e vajit të saj ulliri Terra Delyssa. Duke përdorur teknologjinë blockchain të IBM, një bazë të dhënash të koduar, të decentralizuar e përdorur për të ndjekur dhe dokumentuar cdo dergese te vajit te ullirit ne bote, si dhe per te zhdukur abuzimet.

Libri dixhital regjistron tetë pika kontrolli të sigurimit të cilësisë për secilën dërgesë, të cilat përfshijnë mullirin ku u shtypen ullinjtë, dhe objektet në të cilat vaji filtrohej, shishet dhe shpërndarjen. Blockchain siguron klientin që ata po blejnë vaj ulliri të ligjshëm sepse baza e të dhënave të saj ka kopje të shumta, të mbajtura nga palë të ndryshme, ku çdo ndryshim në procesverbal duhet të bihet dakord nga të gjithë të përfshirë.

CHO është ofruesi i fundit më i madh ushqimor për t’u bashkuar me ushqimin e sigurte të IBM, i cili u lançua në vitin 2017 dhe ofron gjurmimin zinxhir te furnizimit ushqimor. Rrjeti ofron mundësi për të lidhur anëtarët e zinxhirit të furnizimit së bashku, duke lejuar që çdo palë e përfshirë të ndajnë të dhëna që sigurojnë gjurmueshmëri dhe informacion për ushqimin. Trust Food tani ka më shumë se 200 anëtarë.

https://twitter.com/i/status/1217070440461545473

Një rritje e mosbesimit nga konsumatorët është shkaktuar nga raportet e lajmeve mbi veprimet e falsifikimit të paligjshëm dhe keqpërdorimit të vajit të ullirit, përveç një mungese të njohurisë se si është përzier vaji i ullirit. Edhe me markat shumë të respektuara, konsumatorët gjithmonë do të kërkojnë transparencë të procesit të prodhimit.

Një studim i fundit i bërë nga Instituti IBM për vlerën e biznesit tregoi se 73% e klientëve do të paguanin më shumë për produkte që ofrojnë transparencë të plotë në procesin e tyre të prodhimit.

Në ditët e sotme kjo transparencë arrihet përmes teknologjisë së blockchain, e cila mban informacione mbi origjinën, procesin e prodhimit dhe udhëtimin e çdo shishe me vaj ulliri. Të gjitha këto detaje janë të dobishme jo vetëm për konsumatorin fundor, por për shpërndarësit, shitësit me pakicë dhe anëtarët e tjerë të zinxhirit të furnizimit.

Drejtori i Përgjithshëm i CHO America, Wajih Rekik ndau komente për prejardhjen e kompanisë:

“Familjet tona kanë qenë breza të tërë fermerë ullinjsh dhe vajra ulliri. Ne krijuam Terra Delyssa me një profil unik, të butë të aromës për të qenë ambasadori i vajit të ullirit Tunizian, “dhe ndamë pikëpamjet e tij për të ardhmen” Me Trust Food, ne besojmë se jemi ndër prodhuesit e parë të vajit të ullirit që përdorin blockchain për të siguruar konsumatorët tanë një dritare në secilin hap që shkon për ta bërë vajin tonë të ullirit kaq të jashtëzakonshëm. ”

Teknologjia Blockchain vendos besimin midis anëtarëve në zinxhirin e furnizimit sepse ndërton një zinxhir të qëndrueshëm dixhital të transaksioneve që nuk mund të modifikohen. Me qasje në kohë reale në informacione të hollësishme mbi produktet, fermerët dhe shitësit me pakicë mund të bashkëpunojnë në mënyrë më efikase.

“Ky është edhe një shembull tjetër i angazhimit të Trust Trust për forcimin e sistemit ushqimor nga ferma në tryezë,” vuri në dukje Raj Rao, Menaxher i Përgjithshëm i programit të IBM-së. Ai shpjegoi më shumë detaje:

“Për sa i përket origjinës së ushqimit, vaji i ullirit paraqet një sfidë të vështirë, pasi produkti duhet të punojë në rrugën e tij nga një ullishte në një bazë ndërkombëtare të shitësve me pakicë, ndërsa ruan pastërtinë dhe freskinë e saj. Falë Trust Food, informacioni rreth origjinës dhe pastërtisë së produktit mund të vihet në dispozicion në kohë të afërt reale si për konsumatorët ashtu edhe për partnerët e shpërndarjes së CHO. ”

Ndërsa kjo kërkesë ka për qëllim konsumatorët, një aplikacion tjetër i ndërmarrjes, i cili do të sigurojë analiza laboratorike dhe informacione të auditimit, do të lansohet posaçërisht për nevojat e shitësve dhe shpërndarësve.

Vjelja më e fundit e Terra Delyssa filloi në nëntor dhe të dhënat e saj aktualisht janë duke u implementuar në bazen e te dhenave te programit dhe pritet që kjo paketë e parë e shisheve të arrijnë në dyqane në SH.B.A., Gjermani, Francë, Kanada, Japoni dhe Danimarkë në Mars të këtij viti.