Reklame:

Koronavirus: Ndryshimet e klimes nuk jane zhdukur me pandemine

Koronavirusi e ka sjellë Evropën në një ndalje, por unioni tashmë po përballet me një krizë tjetër – ndryshimin e klimës. Dhe kjo është ende një shqetësim në rritje, ndoshta edhe më shumë tani.

Ndërsa bllokimi ka parë që emetimet e karbonit të jenë zvogëluar, planet për të kursyer ekonominë mund të vendosin një marrëveshje të shenjtë të Gjelbër në bllok.

Nënkryetari i Komisionit Evropian, Frans Timmermans u ngrit në Twitter për të këmbëngulur se BE-ja duhet të përmbushë qëllimin e saj të gjelbër për tu bërë karboni neutral deri në vitin 2050.

Ai është një pozicion i mbështetur nga eurodeputetët që punojnë për çështje mjedisore.

“Ndryshimi i klimës nuk është zhdukur me ardhjen e COVID-19. Kështu, përkundrazi, duhet të vrasim dy zogj me një gur për të ringjallur ekonominë “, shpjegon Pascal Canfin, kryetar i Komitetit të Mjedisit në Parlamentin Evropian.” Ne duhet ta bëjmë atë nga një këndvështrim ekonomik dhe i punësimit, por për të bëje atë në një mënyrë që mbështet ato sektorë të cilët po ofrojnë zgjidhje për krizën e klimës. ”

Deputeti francez Canfin (partia RENEW) thotë se 300 miliardë euro investim publik janë të nevojshme për dy vjet në mënyrë që të mbështesin një rimëkëmbje të gjelbër.

Por një çelës në punimet është industria e fuqishme e makinave në Evropë. Prodhuesit e automjeteve insistojnë se ata duan të luajnë rolin e saj në tranzicionin e gjelbër, por përparësia është mbijetesa e sektorit në Evropë.

“Nëse nuk po mbijetojmë, atëherë unë mendoj se ekziston rreziku, nëse tregu automobil evropian nuk  mbijeton, atëherë tregu i BE do të marre një sasi makinash ndoshta nga më ndotëse nga SH.B.A. ose Kina ose Azia dhe se gjëja e fundit që duhet të lejojmë , “satt Mark Huitema, Drejtori i Përgjithshëm i Shoqatës së Prodhuesve të Automjeteve Evropiane – ACEA. Huitema thotë se industria duhet të punojë së bashku me Timmermans në “hapat e duhur për ta bërë Evropën, si dhe industrinë e automjeteve evropiane përsëri më të fortë”.

Paketa e shpëtimit financiar në Evropë duhet të arrijë në rreth 500 miliardë euro. Fondet mund të mblidhen nga buxheti i ardhshëm i BE-së ose Kuadri Financiar Shumë-Vjetor gjithashtu e di si MFF – por udhëheqësit e BE kishin lënë çështjen e buxhetit në akull para goditjes së pandemisë. Pra, a mund të veprojë kriza shëndetësore për të përqendruar mendjet përpara samitit të BE këtë të enjte?

“Një MFF ambicioze do të ishte një që nuk ishte e përmbajtur, siç ka qenë kohët e fundit nga një lloj shtrëngimi shtrëngues, nëse mund të them kështu,” thotë Ronan Palmer, udhëheqës i programit të energjisë së pastër, E3G. Palmer sugjeron që Evropa të konsiderojë me kujdes ku i vendos paratë e saj dhe të prishë rrjetin aktual, duke thënë “në një kohë krize nuk është koha të jesh i kursyer”.

Udhëheqësit e BE do të takohen përmes videokonferencës të enjten 23 prill për të diskutuar shpëtimin financiar. Ambientalistët shpresojnë që ambiciet e gjelbërta që ishin mbështetur gjerësisht para pandemisë, nuk bëhen një tjetër viktimë e pasojave financiare.