Ata që janë të njohur me politikat bujqësore evropiane janë të vetëdijshëm që alokimi i fondeve ndërmjet shtyllave të para dhe të dyta nuk është një çështje për tu anashkaluar. Një pjesë përgjithësisht më e madhe e burimeve shkon drejtpërdrejt në të ardhurat e fermerëve. Tjetri, me pak fjalë, shërben për promovimin e projekteve të modernizimit bujqësor , nga përdorimi i teknologjive të reja deri në mbrojtjen e mjedisit. Komisioni Evropian aktual që ka qenë në detyrë për më pak se një vit, ka ne fokus mjedisin, të paktën sipas deklaratave të bëra nga Presidentja Ursula von der Leyen dhe komisionerët e saj.
Objektivat e Marrëveshjes së Gjelbër
Një faktor që shpjegon alokimin shtesë, brenda propozimit të ri për buxhetin e ekzekutivit Evropian, prej 20 miliardë më shumë për zhvillimin rural, ose për shtyllën e dytë të Politikës së Përbashkët Bujqësore (CAP). Krahasimi duhet të bëhet me propozimin e paraqitur nga Komisioni Evropian në Qershor 2018. Në atë kohë, presidenti ishte akoma Luxembourger Jean-Claude Juncker dhe Marrëveshja e Gjelbër nuk ishte asgjë më shumë se ëndrra e ndaluar e aktivistëve të mjedisit. Por për të ndryshuar kartat nuk ishte propozimi i vetëm i administratës ‘të re’ evropiane të planit që synonte eliminimin e emetimeve neto të CO2 të BE-së deri në vitin 2050.
Me 20 miliardë më shumë të propozuar nga ekzekutivi Von der Leyen, alokimi i buxhetit për shtyllën e dytë do të rritet në 90 miliardë euro , ndërsa pagesa direkte për fermerët dhe kostot mbështetëse për tregun (këto janë gjithashtu pjesë e të ashtuquajturës së parë shtylla) do të rritet me 4 miliardë euro të mëtejshme, për një total prej 258 miliardë eurosh . Një tjetër çelës për të kuptuar hapin më thelbësor nga fondet e BE për modernizimin dhe shndërrimin e gjelbër të sektorit bujqësor, përgjegjës për rreth 10% të emetimeve të gazrave serë në nivelin evropian, është gjithashtu nevoja për der Leyen për të gjetur mbështetje nga vendet nordike për këtë propozim të ri shumëvjeçar financiar.