Reklame:

Covid-19 dhe bujqesia ne Itali, thirrje per patriotizem ushqimor!

“Bleni produkte ushqimore italiane” – Kjo eshte thirrja e bërë për konsumatorët, nga presidenti i grupimit agro-ushqimor Confagricoltura, Massimiliano Giansanti, në prag të masave të reja kufizuese që po shqyrtohen nga qeveria dhe Rajonet për të ndaluar përhapjen e infeksioneve nga Covid-19. Një ftesë e ngjashme, shpjegon Confagricoltura, iu drejtua ditëve të fundit nga federata e prodhuesve bujqësorë francezë Fnsea qytetarëve nga përtej Alpeve, për të mbështetur sektorin kombëtar agro-ushqimor në këtë periudhë bllokimi.

-“Ne po kërkojmë patriotizëm ushqimor për të mbështetur zinxhirin italian të furnizimit, duke u përqëndruar në cilësi. Nga ana jonë, ne do të vazhdojmë të punojmë për të garantuar furnizime. Bizneset bujqësore nuk ndalen,” tha Giansanti. “Shtrengimi i aktivitetit të kanalit Horeca në itali dhe në nivelin evropian do të ndikojë gjithashtu në qarkullimin e bujqësisë dhe industrisë së përpunimit. Në Itali, konsumi i ushqimit jo-vendas arrin në rreth 80 miliardë euro në vit dhe kufizimet e reja janë vendosur tashmë në Francë, Gjermani dhe Mbretërinë e Bashkuar, te cilat jane tregjet kryesore të shitjeve te agro-ushqimit Made in Italy “, nënvizon Giansanti.

“Gjatë valës së parë të pandemisë, disa sektorë vuajtën më shumë se të tjerët nga mbyllja e bareve dhe restoranteve që nuk kompensohen nga rritja e konsumit të brendshëm. Dhe rasti i verërave, frutave dhe perimeve te pasuar nga blegtoria dhe mishi”, shtoi president i Confagricoltura. “Thirrja për të favorizuar blerjen e produkteve italiane u drejtohet gjithashtu qendrave të blerjes për hotelieri kolektive (për shembull spitalet dhe kazermat). Ne kërkojmë që shpërndarja në shkallë të gjerë të organizojë shfaqjen e produkteve ushqimore të bëra në Itali dhe kështu lehtëson zgjedhjet e konsumatorëve. Ne po përballemi me muaj veçanërisht të vështirë “, përfundoi Giansanti.