Reklame:

Paris, Parkingjet e boshatisura kthehen ne ferma urbane per prodhimin e kerpudhave!

Në Paris, si në shumë qytete evropiane, numri i makinave është në rënie, gjë që po lë te boshatisur nje rrjet të gjerë parkingjesh nëntokësore per makinat. Me projektin e saj të fillimit të quajtur “La Caverne”, Cycloponics po rimerr këto territore urbane duke i përdorur ato si një ferme për të rritur shumë perime organike.

Megjithëse rritja e 200 kilogramëve perime organike çdo ditë për t’u shpërndarë në dyqanet ushqimore lokale brenda Parisit do të duket si një sfidë, Jean-Noël Gertz dhe Théo Champagnat tashmë e kanë marrë atë vetë nga viti 2017.

Në Porte de la Chapelle në Paris, të dy kanë ngritur një fermë urbane prej 3.500 m2 të vendosur nën tokë, në një parking të makinave të dikurshme.

Ka bunkerë kudo. Unë fillova me një dhomë 150 m2 atje. Por njerëzit e Strasburgut ishin paksa të gatshëm të hiqnin dorë nga parqet e tyre të makinave, “shpjegoi Jean-Noël Gertz, një nga dy themeluesit e Cikloponikës.

Prandaj, Gertz dhe Champagnat iu përgjigjën thirrjes nga Parisi, per parqet e makinave të zbrazëta të cilet ishin plasaritur. Kanë kaluar më shumë se dy vjet që nga momenti kur ‘organiku ka zëvendësuar plasaritjet’ dhe janë krijuar rreth pesëmbëdhjetë ferma te tilla.

Ky projekt u mundësua nga aftësitë e veçanta të dy themeluesve. Gerst është një inxhinier termik duke trajnuar, ndërsa partneri i tij, Champagnat, është një agronom.

“Ne kemi nevojë për kushte shumë të sakta të temperaturës për të kontrolluar sëmundjet dhe për të rritur perimet organike. Pra, në një parking makinash, bëhet fjalë kryesisht për inxhinierinë klimatike. Ju duhet të riprodhoni vjeshtën gjatë gjithë kohës: shumë lagështi, por edhe ventilim të përforcuar, “shpjegoi Gerst, ndërsa tregoi një seri tubash ventilimi të shtuar në bodrumin e dytë të” shpellës “, ku lulëzojnë kërpudhat e detit dhe kërpudhat shiitake.

Pako të vogla me kashtë të tretshme në ujë, të sterilizuara dhe të paketuara janë varur nga dyshemeja në tavan, dhe kërpudhat rriten nëpër vrima të vogla. Gjithçka llogaritet për të siguruar rritjen e tyre optimale. Ajri është i ngopur me lagështi, bimet rriten në errësirë, dhe kërpudhat marrin disa drita LED.

Por parku i makinave ka avantazhe të përcaktuara mbi zgavrat gëlqerore që zakonisht përdoren për rritjen e kërpudhave, pasi ekziston një kontroll i përhershëm dhe i saktë i motit, si dhe një stabilitet më i mirë termik.

Kjo është arsyeja pse perimet nuk rriten në katin -1, por në bodrumin e dytë të parkut të makinave, ku temperatura mbetet e qëndrueshme në rast të një valë nxehtësie ose ftohjes ekstreme.

Bujqësia në parqet e makinave gjithashtu bën të mundur nje rezistence më të mirë ndaj krizës klimatike. Parazitët dhe insektet e tjera, për shembull, janë mjaft të rralla në nëntokë, edhe nëse zhardhokët përfundimtarë dhe kashta e blerë jashtë mund të jenë gjithashtu vektorë të sëmundjeve, siç është sklerotinia, e cila shkatërroi një pjesë të korrjeve përfundimtare të këtij viti.

Një avantazh tjetër i perimeve të rritura në qytete është se ato nuk marrin frymë në të njëjtën mënyrë dhe nuk janë të ndjeshme ndaj mikro-grimcave si kafshët.

“Në Paris, si në shumë kryeqytete evropiane, njerëzit nuk kanë më makina, ka shumë parkingje, veçanërisht në rrethet më të varfra. Por vizituam gjithashtu parqet e makinave të papërdorura në Champs-Elysée. Do të ishte e mundur të bëje diçka në lidhje me të! ” sipas sipërmarrësve.

Projekti i tij, në të vërtetë, ka ngjallur tashmë interesin e kryeqyteteve të tjerë evropianë, por për momentin Cikloponika, e cila aktualisht po mbledh 500,000 € në platformën e përgjegjshme të investimeve Lita, po synon të zgjerohet drejt Bordeaux dhe Lyon, për të bërë kërpudha organike.

“Ne do të bënim shumë gjëra të tjera, por rregullat organike janë të rrepta dhe disa vende e ndalojnë këtë. Spanja, për shembull, përfundimisht nuk dëshiron që Hollanda të jetë në gjendje të rrise luleshtrydhe, “theksoi ndërmarrësi.

Me përjashtim të ndihmës fillestare për fermerët e rinj, ferma nuk merr asnjë ndihmë nga Politika e Përbashkët Bujqësore (CAP) por aplikon strategjinë e re të BE-së “nga ferma në pirun” për letrën, pasi nuk ka më afër konsumatorëve sesa duke vendosur lart nën këmbët e tyre.

Kompania shpërndan sende ushqimore organike çdo ditë, falë një flote prej 20 biçikletash per transport mallrash.

Ky treg gjithashtu i lejon kompanisë të përfitojë nga çmime më të larta, falë rrjetit Biocoop, i cili ofron një premium për prodhimet vendore.

In Paris, organic farming takes over fallow parking lots