Blerja e produkteve agro-ushqimore per italianët po behet gjithnjë e më shumë me zero kilometër duke i kushtuar shumë vëmendje produkteve te fresketa, qëndrueshmërise se prodhimit dhe përdorimit te aplikacioneve per blerje ne internet po rritet gjithnje e me shume.
Përsosmëria e territorit është gjithnjë e më e pranishme në zakonet e konsumatorëve italiane, deri në atë pikë sa rreth (41%) blejnë produkte agroushqimore direkt nga prodhuesi vendas: fruta, perime, verë, djathëra, të zgjedhura sepse garantojnë cilësi , kujdesi për produktet dhe, shumë herë, në sajë të një marrëdhënie besimi me vetë prodhuesit. Kjo nënvizohet nga Observatori Reale Mutua kushtuar bujqësisë dhe zakonet e reja të blerjes së italianëve. Sipas studimit, nuk është më vetëm një shpenzim i modës së vjetër: dy nga tre italianë (63%) thonë se janë gjithnjë e më të prirur të përdorin aplikacione dhe faqe për blerje në internet dhe shpërndarjen në shtëpi të këtyre produkteve. Një trend që ndoshta pandemia ka ndihmuar në përshpejtimin e rritjes se ketij sherbimi.
Qëndrueshmëria
Nga fusha në tryezë, Made in Italy dhe prodhimi vendor shkojnë paralelisht me vëmendjen për qëndrueshmërinë. Një fjalë që për një bashkatdhetar nga tre (31%) ngjall një zinxhir bujqësor me ndikim të ulët në mjedis, gjithashtu falë përdorimit të teknologjisë, ndërsa një në pesë (22%) e shoqëron atë me konceptin e bujqësisë zero kilometër. Por qëndrueshmëria nënkupton gjithashtu sezonalitetin (18%), etiketimin organik (12%) dhe për 11% të tjerë termi përqafon vlera sociale dhe tregon një zinxhir të drejtë tregtar. Nuk është rastësi që italianët preferojnë produktet sezonale, sepse ato janë më të shëndetshme (36%) dhe të afta për të mbështetur ekonominë bujqësore të territoreve (30%), me një ndikim më të ulët në mjedis (11%). Dhe ka edhe nga ata që i zgjedhin sepse janë më mirë, thotë ai, se sa ata jashtë periudhës (12%). Drita e trafikut jeshil më në fund,