Mosmarrëveshja tregtare SHBA-Kinë ka sjellë në lehtësim të dukshëm ne tregti sepse një vend dominon flukset tregtare për mallrat individuale.
Kur tarifat goditën tregun e sojës, ndikimi ishte i konsiderueshëm dhe tregu global për drithrat ende po ristrukturohet pas vendosjes së taksave kufitare.
Para tarifave, Kina ishte destinacioni dërrmues për sojërat amerikane që dilnin nga vendi. Përafërsisht një në çdo tre soje të prodhuara në SHBA ishte drejtuar per atje. Tarifat kufizuan në mënyrë drastike blerjet e sojës kineze nga SHBA. Dhe ndërsa Kina është ende tregu ynë i tretë më i madh për eksportet e sojës, kërkimi për destinacione zëvendësuese për ato soje ka vazhduar.
Dy raportet javore të eksportit kanë përfshirë një rritje të konsiderueshme në shitjet e eksportit të sojës. Kina ishte piloti kryesor pas asaj ngritjeje.
Por ritmi i përgjithshëm i eksporteve mbetet nën nivelet e vitit të kaluar. Vitin e kaluar në këtë kohë kishim shitjet e eksportit të sojës prej 1.48 miliardë shinikesh. Këtë vit, numri është 1.1 miliard shinike.
Por hendeku i përgjithshëm në krahasim me vitin e kaluar është afërsisht 380 milionë shinik, pasi vendet e tjera kanë hyrë në blerjen e përafërsisht gjysmës së sojeve që kanë shkuar për në Kinë. Një nga pyetjet më afatgjata për prodhuesit e sojëve të SHBA-së, ndërsa ecim përpara, do të jetë nëse mund të vazhdojmë të rritim këto tregje të tjera, ndërsa po punojmë për të rimarrë disa nga rrjedhat në Kinë.
Bashkimi Europian, Meksika dhe Japonia kanë qenë blerës të mëdhenj të sojeve në të kaluarën. Pavarësisht nga çështjet mbi kulturat e modifikuara gjenetikisht në të kaluarën, Bashkimi Evropian ka blerë pothuajse tre herë më shumë sojë nga SHBA këtë vit, krahasuar me vitin e kaluar. Meksika pothuajse dyfishoi blerjet, ndërsa Japonia është rritur me 16 përqind.
Nga ana tjetër, SHBA ka parë klientë të rinj per te rritur blerjet. Me Kinën që kullon tregjet e sojeve të Amerikës së Jugut pas zbatimit të tarifave, Argjentina duhej të plotësonte disa nga nevojat e saj të sojës për objektet e saj dërrmuese. Duke blerë 70 milione shinik, Argjentina është bërë përkohësisht tregu ynë i katërt më i madh për sojë për vitin.
Amerika ka shtuar tetë vende të reja në listën e shitjeve të sojës: Argjentina, Kili, Republika Dominikane, Gjeorgjia, Irani, Nepali, Guinea e Re dhe Nigeria. Ndërsa disa nga këto tregje do të zhduken, për shembull Argjentina, të tjerët mund të kthehen në partnerë tregtarë më të gjatë për soje të SHBA.
Periudha e tregtise është sfida më e madhe për industrinë e sojës për vitin 2019. Së bashku me rritjen e tregjeve shtesë për eksport të drejtpërdrejtë, industria e sojës amerikane ka shikuar mënyra të tjera per shitje. Presioni I brendshem është rritur që nga vendosja e tarifave dhe eksportet e vakteve të sojës janë rritur. Në total, eksportet e vakteve janë rritur me 15 për qind, me Bashkimin Evropian, Kolumbinë dhe Republikën Domenikane që udhëheqin.
Rritja e vazhdueshme në industrinë e blegtorisë po ndihmon gjithashtu të punojë nëpërmjet furnizimeve të mëdha me sojë.
Por, ndërsa USDA tregoi me skemën e tij të parë për vitin e kultivimit 2019, sfidat në tregti ka të ngjarë të çojnë në një reduktim të mbjelljeve të sojës. Madhësia e saj do të varet nga aftësia e Shteteve të Bashkuara qe të mbajë në shumicën e këtyre tregjeve të reja në rritje dhe negociatat e vazhdueshme me Kinën.