Në 2018, qytetarët amerikanë kane shpenzuar 52.5 miliardë dollarë (46.8 miliardë euro) për ushqimin organik dhe produktet natyrore. Shoqata e Tregtisë Organike njoftoi se kjo paraqet një rritje prej 6.3 për qind në shitje krahasuar me vitin 2017.
Çdo vit, Shoqata e Tregtisë Organike mbledh të dhëna për shitjet e produkteve organike në SHBA në Sondazhin e Industrisë së tyre Organike. Kjo përfshin si ushqimin organik dhe produktet jo ushqimore, siç janë kozmetika natyrale dhe tekstilet organike. Për ushqimin organik, një rritje e shitjeve prej 5.9 përqind në 47.9 miliardë dollarë (42.7 miliard euro) u raportua nga shoqata . Më shumë se një e treta e saj e zene frutat dhe perimet. Pjesa e organikës në shitjet totale të ushqimit arriti në 5.7 përqind. Shitjet jo ushqimore u rritën me 10.6 për qind në 4.6 miliardë dollarë (4.1 miliardë euro).
Drejtuesit më të rëndësishëm të tregut sipas OTA janë Millennials, brezi i lindur në fillim të viteve 1980 deri në fund të viteve 1990 dhe familjet e reja. Shpjegimet e mëtejshme të theksuara në analizën e tregut OTA janë fuqia në rritje e logos organike, pasi konsumatorët bëhen më të vetëdijshëm se garantojnë një sferë produktesh : pa organizma të modifikuar gjenetikisht, pa pesticide toksike, pa ngjyra artificiale dhe preservatives.