Reklame:

Automjetet bujqësore te rrisin kontrollin teknik!

Rikonstruksioni i mjaft rrugeve bujqesore ne vendin tone kerkon edhe paraprirjen me masat qe duhet te meren sa i perket mjeteve bujqesore. Gjendja e mjeteve aktuale apo atyre qe hyjne ne tregun shqiptar kane probleme sa i perket disa kushteve per te udhetuar ne rruge me asfalt apo rruge fshatrash. Fushata ne bujqesi ka ngarkesat e saj qe shpesh kerkojne edhe te punosh naten ose ne oret e vona. Levizja e ketyre mjeteve bujqesore ne mungesen e ndricimit natyror kerkon nje sinjalistike sa me te plote dhe ndihmese si per drejtuesin e mjetit bujqesor por edhe perdorues te tjere te rrugeve. Rastet e shumta te aksidenteve me humbje jete ne rruget nacionale, apo rruge dytesore ku mjetet bujqesore nuk kane asnje lloj ndricimi, duhet te parandalohen me disa fushata sensibilizimi si dhe forcim te zbatimit te ligjit aktual.

Ndër defektet më të shpeshta qe kane mjetet bujqesore, shkak edhe per aksidente janë llampat e ndricimit (pozicioni, ndezja, dritat e pllakave); ndricuesit në gjendje të keqe (sidomos në rimorkiot të instaluara në mbështetëse që nuk janë fikse);  funksionimi i rrotullimit të dritës; Disqet e limitimit të shpejtësisë (prania, statusi dhe kufiri adekuat); shenjën e gjatë të automjeteve ose vendosjet e automjeteve më të mëdha se 12 metra; dhe skajet e mprehta në trup.

Bashkimi europian ka disa standarte baze te cilat duhen respektuar per te shpetuar jete njerezish. Spanja per kete vit ka ndryshuar legjislacionin per të gjitha mjetet bujqesore te cilat udhetojne me një shpejtësi që tejkalon 40 kilometra në orë. Makina agrare apo makina Pylli duhet të kalojë kontrollin teknik te tyre në cdo katër vjet dhe jo tetë, si më përpara 2018. Në bazë të rregullave të reja që rregullojnë inspektimin e automjeteve në Spanjë, që hyri në fuqi majin e kaluar,  do të ndikoje vetëm tek automjetet me shpejtesi mbi 40 km / orë, gjendja teknike e të ciliave në tregun e brendshëm ka rezultuar me probleme nga transpozimi i direktivave evropiane.

Ndër rregullat e reja që rregullojnë inspektimin e automjeteve bujqesore ne vendet e Bashkimit Europian theksohet kërkesa që të ketë sigurim të mjetit para se ai te kaloje ne rruge nacionale apo rruge ku ka qarkullim te mjeteve te tjera. si traktor me rimorkio mjete te sherbimit pyjor apo mjete te tjera publike apo private qofshin.