Reklame:

Coca – Cola zbulon se sa plastike perdor

Për herë të parë, Coca – Cola ka zbuluar se ka përdorur rreth tre milionë ton paketim plastik në një vit. E cila kjo u bë pjesë e një raporti të Fondacionit Ellen MacArthur i cili po shtyn kompanitë dhe qeveritë të bëjnë më shumë për të trajtuar ndotjen plastike. Në total, 150 kompani janë duke u zotuar për të reduktuar përdorimin e tyre të plastikës si pjesë e fushatës.

Për disa kompani duke përfshirë Pepsi, L’Oreal dhe H & M nuk kanë bërë të ditur se sa plastikë përdorin. Është e vështirë të përfytyrosh se si duket tre milionë ton. Në vitin 2018, kompania bëri një premtim duke thënë se do të riciklojë një shishe të përdorur ose për secilin prej të cilave kompania do të shesë deri në vitin 2030.

Coca-Cola, tashmë tregton rreth 500 lloje të pijeve të gazuara, lëngjeve dhe ujit duke thënë gjithashtu se do të punojë për të bërë të gjithë paketimin e saj botëror të riciklueshme. Shumë kompani kanë qenë duke u angazhuar për të qenë më të fuqishëm pasi shqetësimet rreth mbetjeve plastike u shfaqën sidomos në kanalin e BBC të Planet 2, transmetuar nga David Attenborough. Në këtë raport, 31 kompani – duke përfshirë Marsin, Nestle dhe Danone kanë zbuluar se sa paketim plastik mund të krijojnë në një vit.
Nestle: 1.7 milion ton.
Colgate: 287,008 ton në vitin 2018.
Unilever: 610,000 ton.
Burberry: 200 ton plastike në një vit.

Kompanitë po përpiqen të jenë më të hapur rreth asaj se sa plastike përdorin – dhe sa mbeturina krijojnë. Në shkurt të vitit 2019, Nestle hoqi nga përdorimi gotat e kashtës nga produktet e saj duke i zëvendësuar ato me gotat prej letre.

Burberry u kritikua në vitin 2018, kur tha se shkatërroi rrobat e pa shitura, pajisje dhe parfume me vlerë 28.6 milionë funte për të mbrojtur markën e saj. 150 kompani kanë nënshkruar për të qenë pjesë e angazhimit të The Ellen MacArthur Foundation në mënyrë që të reduktojë ndotjen plastike.(scan)